Hoşgeldin, Ziyaretçi:

l Üye Ol
Tarih: 20.10.2021, Saat: 10:10
  • http://mareaturkiye.com'na Hoşgeldiniz!
  • Yeni temamızla yayındayız.
  • Kaldığımız yerden devam durmak yok :)
Marea Türkiye > GENEL > Bu Gün Marea İçin Ne Yaptınız ? > Bilgilendirme Marea Kalorifer Peteğine giren alüminyum boruları değiştirdim >
 Yorum: 12    Görüntülenme: 10911
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 Marea Kalorifer Peteğine giren alüminyum boruları değiştirdim
08.05.2015, Saat:09:28, (Son Düzenleme: 10.05.2015, Saat:16:52, Düzenleyen: bilexsamet.)
Çevrimdışı
Marea
Admin Grubu
Üyelik Tarihi: 13.11.2014
Mesajlar : 1,159
Araç: Marea   1.6 Liberty
Model ve Renk: 2004   Mavi (Yıldız)
Konum: Ankara
Marea
#1
Marea Kalorifer Peteğine giren alüminyum boruları değiştirdim

Geçenlerde 9 ay süren bir problemi kökten halletmek için kalorifer peteğine giren alüminyum boruları göğüsü sökmeden kendim değiştirdim.
Kalorifer peteğine giren boruların uçlarını zedelediğim için sızıntı yapıyordu. Yetkili servis bu iş için 1500 TL'ye varan fiyat çıkarmıştı. Zaten boruların yan sanayisi olmadığı için fiyatları çok yüksek tanesi 200 TL'den toplam 400 TL yapıyor. Ayrıca göğüsü de sökeceklerdi. Elektrikçiler de göğüsün sökülmesi gerektiğini söylüyorlardı. Zaten elektrikçiler sırf göğüsün sökülmesi için 200 TL işçilik istiyorlardı. Yetkili servis bunun için daha fazla para istiyor. Bir de elektrikçiler de fazla uğraşmak istemiyor aslında; çünkü çok fazla zaman alan bir iş. Allah'ın izniyle göğüsü sökmeden bu işi hallettim. Ankara Yıldız Sanayi Sitesinden boruların ikinci el orjinalinin (çıkma) çiftini 75 TL'ye aldım. Zaten göğüsü sökmenin bir mantığı yok. Çünkü sökülse bile benim göğüsü sökmeden yaptığım işin aynısını yapması gerekecek. İş toplam 10-12 saatimi aldı. Bu işi için göğüsün sökülmesine kesinlikle gerek yok. Torpido gözünü söküyoruz. Sonra paspasların içe bakan kısmındaki her iki kapağı da söküyoruz (1 kapak sürücü paspasının sağındaki kapak, 2. kapak ön yolcu paspasının solundaki kapak), sonra Airbag beyninin vidalarını (3 adet vida) söküyoruz ve yerinden oynatarak dışarı alıyoruz. Airbag beynini kablolarını filan çıkarmadan tabiki, ardından oradaki havalandırma borusunu çıkarıyoruz, Sonra alüminyum boruları petekten çıkarıyoruz. Sonra boruları hazneye (alüminyum boruların hemen altından geçen plastik parça) kilitleyen ve gözle görülemedi gibi çıkarılması da bir hayli zor olan buradaki 5 numara allen vidayı söküyoruz ve plastik hazneyi çıkarıyoruz. Bu vidayı çıkarmak için kullanacağımız bits ucu vidaya tutturmak bile 15 dakikamı aldı. Çünkü vidanın söküleceği yere elim bile zor giriyordu. Zater bits uç değil de normal L şeklindeki allen anahtar ile çıkarmaya çalışmak 1 saatten fazla sürer; çünkü allen anahtar rahatça bir tam tur atamadığı için sürekli çıkarıp tekrar vidaya tutturmak gerekiyor. İşin zorluğu da allen anahtarı vidaya tutturmakta, görünmeyen bir vidaya-elin bile girmediği bir vidaya anahtarı tutturmak çok zor. Vida gözle görülemediği için bits ucu vidaya tutturup cırcır lokma kolunu takmak bir hayli zor. Ama bits uç ve cırcır kolu kullanmak çok fayda sağlıyor. Sonrasında motor kaputunda alüminyum borulara giren hortumların kelepçelerini çıkarıyoruz. Kelepçeler fabrikasyon olduğu için perçinli olduğundan bu kelepçeleri sökmek yaklaşık 3-4 saatimi aldı. Bu kelepçeleri açarken çok zorlandım. Neredeyse vazgeçecektim. Ama sabırla düşünüp uğraşınca hallettim Allah'ın izniyle. Kelepçe perçinli olduğu için sökmesi zaten zor. Ama esas zor olan şey kelepçelerin bağlı olduğu yere ulaşmanın zorluğu; çünkü kelepçelerin olduğu yere elimizi zor sokuyoruz zaten. Öyle ki perçinlenmiş yeri açması bu yüzden zor oluyor. Zaten boruları önce torpidodan sökmeyince motor kaputundan kelepçelerin sökülebileceğini sanmıyorum. Torpidodan boruları kilitleyen vidayı açıp plastik hazneli çıkarınca borular içe-dışa rahat hareket ettiğinden dolayı kaputtan boruları kendimize çekerek perçinlenmiş kelepçeyi açmamız daha kolay oluyor. Sonrasında boruları çıkarıp yenisini taktım ve çıkardığım perçinli kelepçeler yerine standart vidalı hortum kelepçesi taktım. Fotoğraf da çektim.


Konu hakkında resimli anlatımı müsait bir zamanda hazırlayacağım.

Malzemeler
Çıkma kalorifer peteği boruları (çifti): 75 TL (orjinal)
Oringler (çift): 13 TL (orjinal)
Kullanılacak aletler: Lokma takımı, 5 numara altıgen allen bits uç, Düz tornavida, kısa yıldız tornavida, uzun yıldız tornavida, Düz tornavida, düz tornavida, kibar bir yan keski, pense, karga burun, altıgen allen anahtar takımı, 5 litrelik su şişesi, z tornavida, 2,5 kg'lık boş yoğurt kovası, bez, gres yağ, WD-40, küçük tırnak makası.
(Son Düzenleme: 10.05.2015, Saat:16:52, Düzenleyen: bilexsamet.)
08.05.2015, Saat:09:28
Cevapla
08.05.2015, Saat:09:33,
Çevrimdışı
Site Webmaster
Admin Grubu
Üyelik Tarihi: 12.11.2014
Mesajlar : 2,813
Araç: Marea   1.6 ELX
Model ve Renk: 2001   Gri
Konum: Çerkezköy/Tekirdağ
Marea
#2
Cvp: Marea Kalorifer Peteğine giren alüminyum boruları değiştirdim

Eline sağlık hayırlısı olsun kardeşim.Resimli prejeni sabırsızlıkla bekliyoruz.


muhammetcun nickli üyenin imzası
Marea Türkiye
08.05.2015, Saat:09:33
Cevapla
08.05.2015, Saat:10:10,
Çevrimdışı
Emektar Üye
Üye Grubu
Üyelik Tarihi: 02.04.2015
Mesajlar : 630
Araç: Marea   1.6 Liberty
Model ve Renk: 2003   Çelik Gri
Konum: İstanbul
Marea
#3
Cvp: Marea Kalorifer Peteğine giren alüminyum boruları değiştirdim

Bravo @bilexsamet ellerine sağlık 10-12 saat az uğraşmamışsın. Hayranım şu Marea sahiplerinin arabalarını aileden biri gibi görüp uğraşmasına
08.05.2015, Saat:10:10
Cevapla
08.05.2015, Saat:10:46, (Son Düzenleme: 08.05.2015, Saat:10:46, Düzenleyen: bilexsamet.)
Çevrimdışı
Marea
Admin Grubu
Üyelik Tarihi: 13.11.2014
Mesajlar : 1,159
Araç: Marea   1.6 Liberty
Model ve Renk: 2004   Mavi (Yıldız)
Konum: Ankara
Marea
#4
Cvp: Marea Kalorifer Peteğine giren alüminyum boruları değiştirdim

(08.05.2015, Saat:10:10)Kenan K. Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Bravo @bilexsamet ellerine sağlık 10-12 saat az uğraşmamışsın. Hayranım şu Marea sahiplerinin arabalarını aileden biri gibi görüp uğraşmasına

Sağolun teşekkür ederim.
@muhammetcun
(Son Düzenleme: 08.05.2015, Saat:10:46, Düzenleyen: bilexsamet.)
08.05.2015, Saat:10:46
Cevapla
08.05.2015, Saat:10:48,
Çevrimdışı
BEŞİKTAŞLI
Üye Grubu
Üyelik Tarihi: 25.02.2015
Mesajlar : 410
Araç: Marea   1.6 Exclusive
Model ve Renk: 2005   metalik gri
Konum: DENİZLİ
Marea
#5
Cvp: Marea Kalorifer Peteğine giren alüminyum boruları değiştirdim

Helal olsun valla çok uğraşmışsın
08.05.2015, Saat:10:48
Cevapla
08.05.2015, Saat:10:58,
Çevrimdışı
Marea
Admin Grubu
Üyelik Tarihi: 13.11.2014
Mesajlar : 1,159
Araç: Marea   1.6 Liberty
Model ve Renk: 2004   Mavi (Yıldız)
Konum: Ankara
Marea
#6
Cvp: Marea Kalorifer Peteğine giren alüminyum boruları değiştirdim

(08.05.2015, Saat:10:48)MustafaToklu Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Helal olsun valla çok uğraşmışsın

Allah razı olsun. Mareaturkiye.com için çektiğim fotoğrafları da müsait olunca yükleyeceğim inşallah.
08.05.2015, Saat:10:58
Cevapla
08.05.2015, Saat:17:20,
Çevrimdışı
2004 Liberyt - Kastamonu
Admin Grubu
Üyelik Tarihi: 12.11.2014
Mesajlar : 2,631
Araç: Marea   1.6 Liberty
Model ve Renk: 2004   Beyaz
Konum: Kastamonu
Marea
#7
RE: Marea Kalorifer Peteğine giren alüminyum boruları değiştirdim

Eline sağlık samet valla helal olsun tebrikler. Güle güle kullan.
08.05.2015, Saat:17:20
Cevapla
08.05.2015, Saat:22:13,
Çevrimdışı
Moderatör
Moderatör Grubu
Üyelik Tarihi: 12.11.2014
Mesajlar : 402
Araç: Marea   2.0 HLX
Model ve Renk: 1998   Bordo
Konum: ANKARA
Marea
#8
Cvp: Marea Kalorifer Peteğine giren alüminyum boruları değiştirdim

Hayırlı olsun


Muhammet06 nickli üyenin imzası
Sol şeritte uslu ol diyorlar Biggrin
08.05.2015, Saat:22:13
Cevapla
10.05.2015, Saat:07:59,
Çevrimdışı
Marea
Admin Grubu
Üyelik Tarihi: 13.11.2014
Mesajlar : 1,159
Araç: Marea   1.6 Liberty
Model ve Renk: 2004   Mavi (Yıldız)
Konum: Ankara
Marea
#9
Cvp: Marea Kalorifer Peteğine giren alüminyum boruları değiştirdim

(08.05.2015, Saat:22:13)Muhammet06 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Hayırlı olsun

Allah razı olsun.
@Yavuz_37
10.05.2015, Saat:07:59
Cevapla
13.06.2015, Saat:13:50,
Çevrimdışı
Marea
Admin Grubu
Üyelik Tarihi: 13.11.2014
Mesajlar : 1,159
Araç: Marea   1.6 Liberty
Model ve Renk: 2004   Mavi (Yıldız)
Konum: Ankara
Marea
#10
Cvp: Marea Kalorifer Peteğine giren alüminyum boruları değiştirdim

Bu konudaki resimleri daha yükleyemedim. Resim yüklemesi ve anlatımı biraz uzun sürüyor. Ama en kısa sürede yüklemeye çalışacağım.
13.06.2015, Saat:13:50
Cevapla
13.06.2015, Saat:21:51,
Çevrimdışı
(54 D 7888 )
Admin Grubu
Üyelik Tarihi: 10.02.2015
Mesajlar : 5,261
Araç: Marea   1.6 Exclusive
Model ve Renk: 2003   Çöl Gri
Konum: Zonguldak
Marea
#11
Marea Kalorifer Peteğine giren alüminyum boruları değiştirdim

Gül'e Gül'e kullanın?


MrtOzler nickli üyenin imzası
İmage
------------------------------------------------
Daha Hızlı Yanıtlama için alıntı yapınız;
Bizi izlemeye devam edin;
İyi Forumlar,
13.06.2015, Saat:21:51
Cevapla
17.03.2021, Saat:01:07,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Üyelik Tarihi: 11.07.2020
Mesajlar : 1
Araç: Brava   1.6 ELX
Model ve Renk: 2001   Mavi
Konum: İzmir
Brava
#12
Cvp: Marea Kalorifer Peteğine giren alüminyum boruları değiştirdim

(08.05.2015, Saat:09:28)bilexsamet Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Geçenlerde 9 ay süren bir problemi kökten halletmek için kalorifer peteğine giren alüminyum boruları göğüsü sökmeden kendim değiştirdim.
Kalorifer peteğine giren boruların uçlarını zedelediğim için sızıntı yapıyordu. Yetkili servis bu iş için 1500 TL'ye varan fiyat çıkarmıştı. Zaten boruların yan sanayisi olmadığı için fiyatları çok yüksek tanesi 200 TL'den toplam 400 TL yapıyor. Ayrıca göğüsü de sökeceklerdi. Elektrikçiler de göğüsün sökülmesi gerektiğini söylüyorlardı. Zaten elektrikçiler sırf göğüsün sökülmesi için 200 TL işçilik istiyorlardı. Yetkili servis bunun için daha fazla para istiyor. Bir de elektrikçiler de fazla uğraşmak istemiyor aslında; çünkü çok fazla zaman alan bir iş. Allah'ın izniyle göğüsü sökmeden bu işi hallettim. Ankara Yıldız Sanayi Sitesinden boruların ikinci el orjinalinin (çıkma) çiftini 75 TL'ye aldım. Zaten göğüsü sökmenin bir mantığı yok. Çünkü sökülse bile benim göğüsü sökmeden yaptığım işin aynısını yapması gerekecek. İş toplam 10-12 saatimi aldı. Bu işi için göğüsün sökülmesine kesinlikle gerek yok. Torpido gözünü söküyoruz. Sonra paspasların içe bakan kısmındaki her iki kapağı da söküyoruz (1 kapak sürücü paspasının sağındaki kapak, 2. kapak ön yolcu paspasının solundaki kapak), sonra Airbag beyninin vidalarını (3 adet vida) söküyoruz ve yerinden oynatarak dışarı alıyoruz. Airbag beynini kablolarını filan çıkarmadan tabiki, ardından oradaki havalandırma borusunu çıkarıyoruz, Sonra alüminyum boruları petekten çıkarıyoruz. Sonra boruları hazneye (alüminyum boruların hemen altından geçen plastik parça) kilitleyen ve gözle görülemedi gibi çıkarılması da bir hayli zor olan buradaki 5 numara allen vidayı söküyoruz ve plastik hazneyi çıkarıyoruz. Bu vidayı çıkarmak için kullanacağımız bits ucu vidaya tutturmak bile 15 dakikamı aldı. Çünkü vidanın söküleceği yere elim bile zor giriyordu. Zater bits uç değil de normal L şeklindeki allen anahtar ile çıkarmaya çalışmak 1 saatten fazla sürer; çünkü allen anahtar rahatça bir tam tur atamadığı için sürekli çıkarıp tekrar vidaya tutturmak gerekiyor. İşin zorluğu da allen anahtarı vidaya tutturmakta, görünmeyen bir vidaya-elin bile girmediği bir vidaya anahtarı tutturmak çok zor. Vida gözle görülemediği için bits ucu vidaya tutturup cırcır lokma kolunu takmak bir hayli zor. Ama bits uç ve cırcır kolu kullanmak çok fayda sağlıyor. Sonrasında motor kaputunda alüminyum borulara giren hortumların kelepçelerini çıkarıyoruz. Kelepçeler fabrikasyon olduğu için perçinli olduğundan bu kelepçeleri sökmek yaklaşık 3-4 saatimi aldı. Bu kelepçeleri açarken çok zorlandım. Neredeyse vazgeçecektim. Ama sabırla düşünüp uğraşınca hallettim Allah'ın izniyle. Kelepçe perçinli olduğu için sökmesi zaten zor. Ama esas zor olan şey kelepçelerin bağlı olduğu yere ulaşmanın zorluğu; çünkü kelepçelerin olduğu yere elimizi zor sokuyoruz zaten. Öyle ki perçinlenmiş yeri açması bu yüzden zor oluyor. Zaten boruları önce torpidodan sökmeyince motor kaputundan kelepçelerin sökülebileceğini sanmıyorum. Torpidodan boruları kilitleyen vidayı açıp plastik hazneli çıkarınca borular içe-dışa rahat hareket ettiğinden dolayı kaputtan boruları kendimize çekerek perçinlenmiş kelepçeyi açmamız daha kolay oluyor. Sonrasında boruları çıkarıp yenisini taktım ve çıkardığım perçinli kelepçeler yerine standart vidalı hortum kelepçesi taktım. Fotoğraf da çektim.


Konu hakkında resimli anlatımı müsait bir zamanda hazırlayacağım.

Malzemeler
Çıkma kalorifer peteği boruları (çifti): 75 TL (orjinal)
Oringler (çift): 13 TL (orjinal)
Kullanılacak aletler: Lokma takımı, 5 numara altıgen allen bits uç, Düz tornavida, kısa yıldız tornavida, uzun yıldız tornavida, Düz tornavida, düz tornavida, kibar bir yan keski, pense, karga burun, altıgen allen anahtar takımı, 5 litrelik su şişesi, z tornavida, 2,5 kg'lık boş yoğurt kovası, bez, gres yağ, WD-40, küçük tırnak makası.
  
Konuyu baya bi hortlatıyorum Smile şu bahsettiğin alyan civata nerdeymiş o boruların altından geçen plastik parça elimde kalıyodu bugün.Bişey tutuyo ama ne bulamadım bi türlü senin yazıyı görene kadar.Bi de o hortumu tutan orjinal kelepçe mahvoldum bügün umarım hatırlıyosundur aradan epey bi zaman geçmiş Smile
17.03.2021, Saat:01:07
Cevapla
15.04.2021, Saat:22:41, (Son Düzenleme: 15.04.2021, Saat:23:18, Düzenleyen: bilexsamet.)
Çevrimdışı
Marea
Admin Grubu
Üyelik Tarihi: 13.11.2014
Mesajlar : 1,159
Araç: Marea   1.6 Liberty
Model ve Renk: 2004   Mavi (Yıldız)
Konum: Ankara
Marea
#13
Cvp: Marea Kalorifer Peteğine giren alüminyum boruları değiştirdim

(17.03.2021, Saat:01:07)magicboy35 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(08.05.2015, Saat:09:28)bilexsamet Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Geçenlerde 9 ay süren bir problemi kökten halletmek için kalorifer peteğine giren alüminyum boruları göğüsü sökmeden kendim değiştirdim.
Kalorifer peteğine giren boruların uçlarını zedelediğim için sızıntı yapıyordu. Yetkili servis bu iş için 1500 TL'ye varan fiyat çıkarmıştı. Zaten boruların yan sanayisi olmadığı için fiyatları çok yüksek tanesi 200 TL'den toplam 400 TL yapıyor. Ayrıca göğüsü de sökeceklerdi. Elektrikçiler de göğüsün sökülmesi gerektiğini söylüyorlardı. Zaten elektrikçiler sırf göğüsün sökülmesi için 200 TL işçilik istiyorlardı. Yetkili servis bunun için daha fazla para istiyor. Bir de elektrikçiler de fazla uğraşmak istemiyor aslında; çünkü çok fazla zaman alan bir iş. Allah'ın izniyle göğüsü sökmeden bu işi hallettim. Ankara Yıldız Sanayi Sitesinden boruların ikinci el orjinalinin (çıkma) çiftini 75 TL'ye aldım. Zaten göğüsü sökmenin bir mantığı yok. Çünkü sökülse bile benim göğüsü sökmeden yaptığım işin aynısını yapması gerekecek. İş toplam 10-12 saatimi aldı. Bu işi için göğüsün sökülmesine kesinlikle gerek yok. Torpido gözünü söküyoruz. Sonra paspasların içe bakan kısmındaki her iki kapağı da söküyoruz (1 kapak sürücü paspasının sağındaki kapak, 2. kapak ön yolcu paspasının solundaki kapak), sonra Airbag beyninin vidalarını (3 adet vida) söküyoruz ve yerinden oynatarak dışarı alıyoruz. Airbag beynini kablolarını filan çıkarmadan tabiki, ardından oradaki havalandırma borusunu çıkarıyoruz, Sonra alüminyum boruları petekten çıkarıyoruz. Sonra boruları hazneye (alüminyum boruların hemen altından geçen plastik parça) kilitleyen ve gözle görülemedi gibi çıkarılması da bir hayli zor olan buradaki 5 numara allen vidayı söküyoruz ve plastik hazneyi çıkarıyoruz. Bu vidayı çıkarmak için kullanacağımız bits ucu vidaya tutturmak bile 15 dakikamı aldı. Çünkü vidanın söküleceği yere elim bile zor giriyordu. Zater bits uç değil de normal L şeklindeki allen anahtar ile çıkarmaya çalışmak 1 saatten fazla sürer; çünkü allen anahtar rahatça bir tam tur atamadığı için sürekli çıkarıp tekrar vidaya tutturmak gerekiyor. İşin zorluğu da allen anahtarı vidaya tutturmakta, görünmeyen bir vidaya-elin bile girmediği bir vidaya anahtarı tutturmak çok zor. Vida gözle görülemediği için bits ucu vidaya tutturup cırcır lokma kolunu takmak bir hayli zor. Ama bits uç ve cırcır kolu kullanmak çok fayda sağlıyor. Sonrasında motor kaputunda alüminyum borulara giren hortumların kelepçelerini çıkarıyoruz. Kelepçeler fabrikasyon olduğu için perçinli olduğundan bu kelepçeleri sökmek yaklaşık 3-4 saatimi aldı. Bu kelepçeleri açarken çok zorlandım. Neredeyse vazgeçecektim. Ama sabırla düşünüp uğraşınca hallettim Allah'ın izniyle. Kelepçe perçinli olduğu için sökmesi zaten zor. Ama esas zor olan şey kelepçelerin bağlı olduğu yere ulaşmanın zorluğu; çünkü kelepçelerin olduğu yere elimizi zor sokuyoruz zaten. Öyle ki perçinlenmiş yeri açması bu yüzden zor oluyor. Zaten boruları önce torpidodan sökmeyince motor kaputundan kelepçelerin sökülebileceğini sanmıyorum. Torpidodan boruları kilitleyen vidayı açıp plastik hazneli çıkarınca borular içe-dışa rahat hareket ettiğinden dolayı kaputtan boruları kendimize çekerek perçinlenmiş kelepçeyi açmamız daha kolay oluyor. Sonrasında boruları çıkarıp yenisini taktım ve çıkardığım perçinli kelepçeler yerine standart vidalı hortum kelepçesi taktım. Fotoğraf da çektim.


Konu hakkında resimli anlatımı müsait bir zamanda hazırlayacağım.

Malzemeler
Çıkma kalorifer peteği boruları (çifti): 75 TL (orjinal)
Oringler (çift): 13 TL (orjinal)
Kullanılacak aletler: Lokma takımı, 5 numara altıgen allen bits uç, Düz tornavida, kısa yıldız tornavida, uzun yıldız tornavida, Düz tornavida, düz tornavida, kibar bir yan keski, pense, karga burun, altıgen allen anahtar takımı, 5 litrelik su şişesi, z tornavida, 2,5 kg'lık boş yoğurt kovası, bez, gres yağ, WD-40, küçük tırnak makası.
  
Konuyu baya bi hortlatıyorum Smile şu bahsettiğin alyan civata nerdeymiş o boruların altından geçen plastik parça elimde kalıyodu bugün.Bişey tutuyo ama ne bulamadım bi türlü senin yazıyı görene kadar.Bi de o hortumu tutan orjinal kelepçe mahvoldum bügün umarım hatırlıyosundur aradan epey bi zaman geçmiş Smile
Plastik bir hazne var siyah alüminyum boruların altından geçen. Onun alt tarafında zeminde AitBag beyni mi ne vardı. Onun vidalarını söküp yan tarafa alıyorduk çalışma alanını genişletmek için. O siyah plastik hazne motor tarafına doğru gidiyor. Motor tarafına varmadan zemine dik bir şekilde yukarıya doğru bir Allen vida var.
İmage
İmage

İmage
İmage

İmage
(Son Düzenleme: 15.04.2021, Saat:23:18, Düzenleyen: bilexsamet.)
15.04.2021, Saat:22:41
Cevapla
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Marea Tamam mı Devam mı? suleyman_23 5 5,829 04.01.2021, Saat:20:11
Son Yorum: Emre Şahin
  Bilgilendirme marea gaz kelebeği temizliği veyis 22 31,154 21.06.2018, Saat:17:14
Son Yorum: ferhat8520
  Kalorifer sorunu uguroner 4 4,803 07.01.2018, Saat:01:24
Son Yorum: uguroner
  marea orj teyp yardim 3faz1notr 25 22,143 13.11.2017, Saat:20:49
Son Yorum: yasarzengin
  Bilgilendirme Marş otomatiğini değiştirdim. murat 3 3,855 04.11.2017, Saat:21:06
Son Yorum: Mesut67

Hızlı Menü:

Türkçe Çeviri: MCTR, Forum Yazılımı: MyBB
© 2002-2021 MyBB Group.
MAREA TÜRKİYE © 2015.